Güzel Şeyler mi oluyor?

Sokak Hayvanları yuvalarına kavuşuyor
Beykoz Belediyesi’nin hayvan severlerle birlikte sokak hayvanlarına yönelik kalıcı çözümler bulabilmek amacıyla başlattığı “Bir Yuva Arıyorum” Projesi kapsamında düzenlediği programla sokak hayvanları yuvalarına kavuştu.
“Bir Yuva Arıyorum” Projesi’nin Kanlıca Meydanı’nda düzenlenen tanıtımında vatandaşlara proje hakkında bilgiler verildi, broşürler dağıtıldı. Köpek sahiplenmek için ailecek Kanlıca Meydanı’na gelen vatandaşlar sahiplenecekleri köpekleri alarak evlerine götürdü.
Beykoz Belediyesi tarafından ise köpek sahiplenen ailelere tasma ve kulübeler ücretsiz olarak dağıtıldı. Projeye destek vermek için Kanlıca Meydanı’ndaki proje tanıtım standına gelen Sanatçı Seren Serengil bir hayvan sahiplendi ve herkesi sokak hayvanları konusunda duyarlı olmaya davet etti.
Sokak hayvanları sorununu ancak sahiplenme ve kısırlaştırma projeleriyle çözebileceklerini vurgulayan Beykoz Belediye Başkanı Yücel Çelikbilek , sokak hayvanlarının aşı ve bakımları yapıldıktan sonra ailelere teslim edildiğini, sahiplendirmenin ardından da isteyen hayvan sahiplerine ücretsiz aşı hizmeti verdiklerini sözlerine ekledi.
Kaynak: Dost Beykoz

Haberi okuyunca güzel birşeyler oluyor o pankartların arkası boş değil dedim ama aslında sahipler doğru sahiplermi olacak bu hayvanlar sokağa geri dönecek mi dönmeyecek mi? Bunlar ayrı ayrı düşünülecek şeyler.Kısırlaştırma da tartışılabilinir aslında am yinede bu konuda bir adım atılması çok iyi eskiden bunlarda yoktu. Köpekleri başkaları zehirliyor açıklaması yapan Belediye Başkanınında samimiyetine inanmış olduk.Yine de bu konuda Ceren Sungu Hanımın yorumları benim için daha değerli.
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder