Semtimiz Sevdamız Fanzin #1


Kısaca blog artık elle tutulur oldu.


Uzun süredir sesiziz,bomba gibi döneceğimiz belliydi.Aslında bu çalışmaya başladığımızda hala kar yağıyordu.Fanzin kültürüne çok uzak bir taratftar topluluğu olmamız bu işi çok güçleştirdi ama artık daha kolay olacak herşey.Çok tembellik yaptım emeği geçen abilerime kardeşlerime çok büyük ayıp ettim.Özür diliyorum.
Fanzin yazıları çok önce yazıldı ama gel gelelim hala güncelliğini koruyor.Malesef küme düşen bi semt takımının taraftarı henüz küme düşmeden yazdıkları ile şu an yaşananlar hala aynı göreceksiniz.Biz bu işi sizden daha iyi okuyoruz amcalar.
İçindekiler Bolca yazım yalnışı ve devrik cümleler dışında;
"Nereye gidiyoruz?" - Kerim
"Suçlu Benim" - Serkan
"Kapak Konusu:ultrAs" - Sinan
"Yerel Medya" - semt Aşığı (Ben :))
Ekstralar : B.Y. / K.B. tanıtım. 1957 futbol takımı posteri. Maç afişleri Kolajı
Adana Demirspor İstanbul Tayfası üyesi Mito ile fanzin yapalım bana yardım et dediğimde "Abi bizede yapalım sonra" dedi. O bizim 2 katı sayfa sayısı farkla 1 ay önce çıkarttı. Biz anca yeni. Önünde Anavarza gibi bir örnek vardı biraz bizden şanslıydı.Biz yazı yazmasını istediğimiz herkese önce fanzini anlatmak durumunda kaldık.Artık bizden sonrakiler bunun gibi dicek :)
En büyük teşekkür Mito'ya (Kapak ve ultrAs Sayfaları tasarımı) bizi kırmayıp yazı yazan Kerim,Sinan ve Serkan Abiye.Herşeyi salıp bırakmışken karşıma çıkan "Hadi abi" diyip omuz veren Gökhan'a (Kapak içleri ve arka kapak tasarımı). Editörlüğümüzü yapan Babam'a (Söylediklerini yapmadık baskı gecikecekti sadece kapağı düzelttik :)) Yine basım işini halledemedim diye bırakıyorum demiştim Babam sağ olsun o işi halletti. (Parasını vermedim hala :)) Bu duyguları bize aşılayan o renklere,armaya ve onu bu güne kadar yaşatan her ferde teşekkürler.Kelle İbrahim'e de bir selam olsun bu fanzin.
Daha iyisi yapılabilirdi evet beğenmeyen çıkacaktır.Eleştirsin ama önce okusun. Fikirlerimizi beğenmeyen kendi Fanzinini yapsın biz okuyup daha iyisini ondan öğrenelim.
Dağıtımı nasıl yapacağız karar vermedik.Kimseylede konuşmadık.1 TL ye satılacak.Gelir elde edilmeyecek :) Okumak isteyenler şimdilik bana mail atabilirsiniz.2. sayıya yazmak isteyenler direk yazısını atsın :)
Tek kişi kalana kadar var gücümüzle "Beykooozzz yerden yerden!"
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder