Adres belli 3. Grup


2. ve 3.Lig grupları belli oldu.Şampiyonla,2.yi aynı gruba koymamışlar doğal olarak :)

Alibeyköy
Beykoz 1908
Etimeskut Şekerspor A.Ş.
İstanbul Spor
Konya Şeker Spor
Maltepe Spor
Mersin İdman Yurdu
MKE Kırıkkale
Türk Telekom
Yeni Kırşehir Spor
Zeytinburnu Spor

Şöyle bir bakıyoruz gruplara Mersin,Konya ne alaka diye ama Alibeyköy,İstanbul,Maltepe,Zeytinburnu biz onları onlarda bizi özlemişdir eminim.Rakiplerimizi tanıyalım diye bir bölüm yapacakdım 7 takımıda tamamlamışdım hiç biri bizim gruba düşmedi.Bu beni çok üzdü ilk dakikadan ısınamadım ben bu gruba.
Eski bir Türk Telekom maçı deplasmanı vardı küçücük bir otobüsçükde çok sayıda taraftarımız gitmiş o maça,Efes Pilsen-Beykoz Maçı dönüşü o anıları anlatmışdı abiler.Güzel nostalji olacak!
Özledik!




1.GRUP

1.ANADOLU ÜSKÜDAR 1908 SPOR
2.FATİH KARAGÜMRÜK
3.GÖLCÜKSPOR BANDIRMASPOR
4.KÜÇÜKKÖYSPOR
5.LÜLEBURGAZSPOR
6.ORHANGAZİ
7.OYAK RENAULTSPOR
8.TEPECİKBELEDİYESPOR
9.YALOVASPOR
10.YILDIRIM BOSNASPOR

Anadolu Üsküdar bunların hepsini sen zaten tanıyorsun bu sene sondur yeni düzenlemeyle yerin yanımızdır.

Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 yorum:

  1. Ankara'ya bekleriz Semt Aşığı :) Şeker maçı için

    YanıtlaSil
  2. inşallah geleceğim tanışmak çok isterim sizlerle :)

    YanıtlaSil
  3. tüh körfez ile aynı gruba düşseydiniz ya yine, tanışma fırsatımız olurdu belki :S

    YanıtlaSil
  4. Beykoz - istanbul maçına beklerim.Azcık deplasman yap :)

    YanıtlaSil