Öneriler:1 Film,1 Kitap

Green Street Hooligans


West Ham Unt. takımın taraftarının liderinin Amerikadan yengesinin kardeşi gelip tribüne takılmaya başlar.West Ham lı doğmadı ama West Ham lı oldu.Bulabilirseniz orjinal dilinde izleyin.Nerden bulucaz onu şimdi diyenler olursa beni konuşturmayın her yerde var.Google video da bile... Grup fena halde Boğazın Yargıçlarına benziyor.Bira , arkadaşlık ve renk aşkıyla gidilen yollar bakımından.








Bunları kesin okuyun:
Merak edilen Taraftar Psikolojileri : 3 Büyükler dururken semtimin takımını niye tutiyim diyenler için.
El Yapımı Pankart Nasıl Yapılır - 1 ve 2 : Bende bu tribünlere bağırmakdan fazlasını yapmak istiyorum diyenler için
Makedonya Tribün halleri : 10-15 kişi tribünlere gidilmez binlerce kişi olmalı diyenlere.

Bu da benim ödevim!



İnanılmaz bir kitap; Beykoz Belediyesi Yayınlarından olması anti patiyle yaklaşmama neden oldu.Nazım Ağabeyin kalemine inanılmaz güveniyorum.Bir kez daha ellerine sağlık diyorum.Kitabın sonundaki resimler tam arşivlik.

Kelle İbrahim vefat hikayesiyle girip kalbimizi yaralıyor fakat sonra yüzme yarışları,Şahin hoca,Balık avları,Kürek,Basketbol,Futbol Takımı anıları derken çok keyifli,komik hikayelerden başınızı kaldıramayacaksınız.Ben Beykozluyum diyen adam bu kitabı okur.Hiç birşey bilmiyormuşum aslında diyeceksiniz.

Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 yorum:

  1. ehehe 1 hafta daha bekleyeceksin beykoz'u izlemek için, ilk hafta BAY mışsınız hayırlı olsun :D

    YanıtlaSil
  2. 11. Hafta göüşürüz :)

    YanıtlaSil