Alparslan Dikmen Vefat etti



Bursa yolunda trafik kazası sonucu aramızdan büyük bir tribüncüyü kaybettik.Kendisiyle birebir konuşmalarımız olmuştu.Tribünde tek ses nasıl olunur,tüm gruplar nasıl birleşir sorularımı tek tek cevaplamıştı.Bana kalırsa Türkiyenin ilk utrAs adamlarından biriydi.Optik Başkana, Pembe Hasan'a da çok üzülmüştüm ama Aplarslan Bey'e ayrı bir üzüldüm daha yapacak işimiz olduğundan mı, birebir görüştüğümüzden mi bilmem?En çok seni Sami Yen Eski Açığı özleyecektir herhalde.

Mekanın Cennet olsun.

Not:Ailesininde arabada olduğunu duydum.Onlara acil şifa diliyorum
Posted by Picasa
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 yorum:

  1. Alparslan dikmen gerçekten sadece gs için değil türk tribünleri için iyi şeyler yaptı... ALLAH rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  2. Başın sağolsun uA...

    YanıtlaSil