Maçın Ardından : Beykoz 1908: 0-1 : Tarsus İ.Y. // Yeşilyurt 78 - 74 Beykoz



0- 1

Stad : Beykoz
Hakemler : Mustafa Burak Er xx, Serkan Yaşar Duman xx, Murat Demir xx
Beykoz 1908: Cengiz xx, Özcan xx, Murat x, Hüseyin xx (Dk. 69 Caner x), Samet Gören xxx, Recai x (Dk. 54 Abdurrahman x), Samet Yüksel xx, Cihan xx, Erhan xx, Şafak xx (Dk. 63 Mustafa xx), Serkan xx
Yedekler : Yılmaz-Yusuf-Ahmet Hakan-Tufan
Teknik Direktör : Ergu
n Ortakçı
Tarsus İdman Yurdu : Abdulkadir xxx, İlhan xxx, Vedat
xxx, Önder xxx, Kemal xxx (Dk. 83 Murat x), Şenol xx (Dk. 61 Ferhat x), Onur xx (Dk. 46 İshak xxx), Taner xxx, Cemal xxx, Kadir xx, Tayfun xxx
Yedekler : Metin-Osman-Şevki-Özkan

Teknik Direktör : Erol Azgın
Gol: Dk. 71 Tayfun (Tarsus İdmanyurdu)

Kırmızı Kart: Dk. 73 Samet Yüksel (Beykoz 1908)
Sarı Kartlar : Dk. 32 Murat, Dk. 34 Samet Gören, Dk. 42 Samet Yüksel
(Beykoz 1908), Dk. 32 Şenol, Dk. 73 Taner, Dk. 90 Cemal, Dk. 90 Abdulkadir (Tarsus İdmanyurdu)

Alınan kötü sonuçlar artık çizmeyi aştı.Buralara geldik Allah Razı olsun.Benim jenerasyonum hiç görmediği günler yaşadı.Şampiyonluk gördü.Kupa nedir öğrendi.Hayal kurmayı öğrendik kısaca.Hepsini bu yöneticiler,futbolcular,teknik heyet yaptı.Sezon başında da söyledim altı
boş geliyoruz.Evet işte altı bomboş.Yönetim amatör,Teknik heyet yetersiz.Tribünler alışık değil.Nasıl olacak bu işler.Devir protesto zamanıdır.İstifa edin demiyorum ama azıcık akıllı olun...

Biz seni Şampiyon olasın diye
sevmedik.



---------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------

78 - 74


Salon: Yeşilyurt Spor Salonu

Hakemler: Çetin Artan, Mehmet Karabilecen.

Yeşilyurt 78: Alp Timuçin Yener 11s. 1 rib. 2 ast., Okan Ulubay 3 s. 2 rib., Anıl Bozbay 12 s. 4 rib., Johnny Lemonte Pilips 4 s. 15 rib. 1 ast., Burak Astarlıoğlu 12 s. 5 rib. 1 ast., Mehmet Sinan Özgür 8 s. 1 rib. 1 ast., Kenan Kaan Askır 5 s. 2 rib. Serdar Tabay 3 rib., Atalay Uysal 23 s. 6 rib., Şems Kemal Tunçeri, Özgür Beki, Ufuk Hortum.

Beykoz 74: Cihan Amasyalı 3 s. 3 rib. 2 ast., Nusret Yıldırım 1 rib., Cem Yürür 5 s. 5 rib. 3 ast., Levent Demirci 7 s. 1 rib. 2 ast., Ege Taşpınar 5 s. 1 rib. 1 ast., Kenan Tütüncü 15 s. 1 rib., Onur Bolat 14 s. 5 rib., Rasheim Ali Abdullah Wright 10 s. 6 rib. 2 ast., Enver Enis Ekmen 11 s. 4 rib. 1 ast., Hasan Özkan 4 s., Özgün Önver, Halil Kutruza.

Neler oluyor bize?Siz 2. ligdesiniz bilmem farkındamısınız?Tofaş'a yenildiniz amenna da Yeşilyurt ne oluyor?Yinemi hakem hadi ordan be...



Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 yorum:

  1. Hayatın bize yüklediği herşey zor gibi gelir ama buna rağmen gülmeyi unutmamak lazım derdim... Ben bunları söylemekten aciz kaldım, sen bari üzülme dostum. Hiçbirşey bitmemiş, ne örnekler gördük, Kartalspor sonuncuyken ilk yarı sonra ikinci yarı lig-A'ya çıkmıştı. Bozma morali. Basketbol konusunda da konuşmak benim haddime değil, örneğini bile görmedim :)

    YanıtlaSil