Eyüp Maçından geri kalanlar.


  • 10 Numara bir tek kat atkımız daha oldu.5 Kuruşu ne tribüne nede takıma aktarılamadı?Beykozlu bir gariban ekmek yiyor bunada şükür. (Resmi yakında)
  • Ağabeylerle ilk defa 1 bira içip içeri girdim.
  • Yine Babamla seyrettim maçı.
  • Kaçan goller bizi çıldırttıyordu.
  • Belli bir süre sonra gelen golle çıldırdık.Tel örgülere tırmanıp herkez gole sevinirken ben bilinçli izleyici hocanın duyabileceği mesafeden "N'olur geri çekilmeyelim hoca sakın forvet alma oyundan." diye yalvarıyordum.
  • Bu arada Chp 'nin Belediye Başkanı adayı Alattin Köseler Stada gelmişdi.Bu saatten sonra yazmanın sakıncası yok.Tribünler bu adamı istemişti.Solcu olduğu için değil,ilk döneminde tribün olarak en parlak dönemmimizi yaşamışdık.Geri dönüşünü asla alamayacağı destekleri olmuştu.Eğer başa getirebilseydik yine o şaşalı günleri yaşardık.Bu adama ayrı bi yazı yazmak lazım.Belki beceremezdi ama yapmaya çalışırdı.Yücel Çelikbilek herşeyi dağıtacaktır.Nasıl Gümüşsuyu - Çamlığı yok ettiyse... Şimdi Fehmi Koru'nun evi var orda yine aynı şeyleri yapabilr mi?Tabii ki hayır.
  • Aynı esnada Psikolojik olarak yaslanan takım golü yiyordu.Taraftar hala Alattin Köselerden Tarsus'a otobüs istiyordu.
  • Biz yine çıldırıyorduk.Hem hakem kararları hemde geri yaslanan takım.
  • Bir süre sonra sütten çıkma ak kaşık olmadığımız olayların ilk çıkış noktası gerçekleşiyor.Tribünden gelen herşeye karşılık veren bir Eyüp kenar yönetimi peydah oluyor.Edilen küfürlere karşılık vermek normal karşılanabilir ama hakeme şikayet etmek nedir?
  • Hakemin yanlı yönetimi çifte standartlarına çıldıran kenar yönetimimizden bir yönetici tribüne gönderilmesi o an tribünler Beykoz - Eyüp gerginliğinden yay gibi olmasının ardından bardağı taşıran son damlası oldu.
  • Sonrası çok garip polis bir vurdu yukarı çıktık,bir vurdu sola kaçtık bir vurdu aşağıya indik bir vurdu sağa kaçtık.Noluyor bilen yok?
  • 2 Tane Eyüp'lü arkadaşın takımlarını seyretmek için Beykozluların arasında maç izlemesi ve sonunda fark edilmesi.(Ki bizde orada aynısını yaptık biz daha sağ duyulu adamların yanındaydık.) Ufak bir linç girişimine dönüştü.Olabilecek olaylara önlem almak isteyen emniyet stada almadıkları Eyüp'lüler bir şekilde stada girmiş durumda.Artık savunmasızlar?Ne oldu polis daha büyük olaylara çanak tutmuş oldu.Bu linç girişimine müdahale oldukça sert oldu.binlerce jop darbesi.
  • Bu olay kapandı derken şeref tribününden Paşalı ailesi mensuplarının şovunu bu kez sahne aldı.Bu olaydada asla sütten çıkma ak kaşık değiliz.Tam bilmediğim bir şeref tribünü sürtüşmesinde Zatı Muhterem parasının gücünü vucüt gücüyle karıştırdı.Artistlik diz boyu,ceket çıkarmalar,sehpa atmalar,yükseğe çıkıp "Si.tirin gidin burdan" diyerek tekme atmalar ( Kimin stadından kimi kovuyosun? ).Bu esnada oldukça darbe alan ŞEREF tribünü mensupları arasındaki demir korkulukta kırılmış ve artık kavga aracı olmuş durumda.Burdada ufak çaplı bir yığılma oldu sinirler yay gibi eline ne geçerse insanlar bu şovmenin provekasyonuna gelerek attı.Arkada futbolcu ailelerini gördüm.Belki en sevdiğimiz topçunun annesi,eşi çocuklarıydı onlar.Durdurmaya çalışdım arkadaşlarımı.Hemde en aşşada izlerken olayları en öne geçmiştim.Bir çok kişiyide durdurdum.O ailenin mensubu bizle her yere gelen en küçük mensubu kardeşimle beraber.Aile büyüklerinin yaptıklarına katılmasada ailesini korumak adına bana kalırsa tam bıçak sırtında kaldı.Şahsım adına bu ailenin ticaretine boykot uygulayacağım.Rakipleri benim için daha değerli artık Beykozlu değiller ama Beykozda Beykoluları kovmazlar.Polisin bu olaylarada müdahalesi sert oldu.Kim ne yaptı bakılmadan,kurban bayramında kaçan büyük başlar gibi saldırdılar.Gözlerini kan bürümüştü adeta hala üzerime koşan polisleri unutamıyorum.Bu arbedede beni boş geçmelerini beklemek salaklık olur.Yukarıda görünen fotoğraf gerçekleşti.Ben kimmiydim.Sinirlerine hakim olamayan kardeşlerine sağ duyu aşılamaya çalışan,tribün içindeki oto kontrol mekanizmasının bir dişlisiydim.Tribünde negatif olayların bitişinin tek yolu benim gibi adamlardır.Polisle değil Semt Aşık'larıyla çözülecektir bu olaylar ama beni kıran Polis oldu.Artık ben bu işlerde taraf değilim.2 taraf arasında Birleşmiş Milletler askeri de değilim. Beni de kaybettiniz. Kana susamış, vampir askerlerinizle Öfke ekip nefret biçmeye devam edin.Bundan sonraki herşey sizin eseriniz.
  • Daha bitmedi.Stadı boşaltıyoruz hadi demeye başladılar.Sol baştan insalar itelenmeye başladı.Az önce bana vuran şimdi hiç bir şey yapmamış babamı itelemeye başladı.Hepimiz Yunana tohumuyuz sadece onlar bu vatanın evladı.Verdiğimiz 10 tl nin arkasına saklanmaya başladık.Tayfaya saldırmak için son hat bizdik.Sadece 5 sn de bizim üstümüze basarak oraya koştular.Bütün Beykozlulara vurdunuz eyvallah.Biz yaptık tek suçlu biziz bizim değerlerimizi hiçe sayan hakem.Rakip teknik direktör,kendi yöneticimiz hiç bir şey yapmadı hadi onada kabulüm Allah Belasını versin,Lanet olsun tamam hepimiz suçluyuzda,o Buca 'dan Buca-Beykoz maçında tribün kültürümüze kanı ısınan tabiri caizse Hasta olan ve İzmir den kalkıp sadece bu maçda o heyecanı tatmak isteyen adama 10 tane çevik kuvvet niye saldırdınız?Anladık siz maçlar için yetersizsiniz Buca kim Beykoz kim bilmiyorsunuz anladık,yerdeki adama tekmeler vurmak neyin göz dönmüşlüğü? Biz hangi Polis'e bişey yapmışız bu güne kadar?Yoksa biz Tribün ve Takım menfaatleri doğrultusunda Chp adayına yakın olmamızdan hükümet etkisiyle bizi vatan hayinimi ilan ettiniz?Yada yerel yönetimden birileri Beykoz zenginlerinin gazıyla yürüyün mü dedi size?Pek ben yine o adam Bucalı vurmayın dediğim zaman ettiğiniz küfürlerin nedeni nedir?Bu halk doğruyu söyleyemez mi? Hepimiz potansiyel suçlu ve şüpheliyiz gözünüzde değil mi?
  • Bu kargaşada 5 polisin anca zaptedebildiği ve 7-8 polisin yerde vurduğu tribün emekçisi bir kardeşimiz tribünün en altında sahaya yakın debeleniyordu.Çünkü suçsuzdu çünkü haklıydı.Adaleti sağlayamayanlar.Haklı isyanları bastırmakla suça ortak olmayı seçtiler.Binlerce kişinin önünde bu adama bir katil,hırsız,terörist gibi elleri arkasında kelepçelenerek.Gururu ayaklar altına alınmıştır.O bizim gözümüzde baş tacı olmuştur artık.Çünkü o bu çarpık adalet düzenine karşı gelmiştir.Haksızlıklara baş kaldırmıştır.Teröristlere yapmaya korkulan İnsan Hakları ihlalleri Tribünlerde çok rahat uygulanmaktadır.Biz suçluysak güvenlik güçleri 2 kere suç işlemektedir.
  • Maç çıkışı 2 arkadaşımız daha alınarak.Göz altı sayısı 5 'e çıkarılmıştır.Artık Karakol öncesinde stadda olanlar,Karakoldakiler,gördüklerimiz anlatmaya korkuyorum.Yalnız Türkiyenin yıldızı futbolcumuzu tersleyen,o kargaşada Ameliyat olmuş sakat futbolcumuza denk gelen joplar neyin nesidir taktir sizin.
  • Bu maçı 3-1 yendik.Hani Cengizhan 3'lüsü?Hani Şampiyon Büyük Beykoz ne istersen iste bizden bestesi?Nerde pınar başı?Nerde bütün stad mehter marşı?Nerde Futbolcularla Sarı-Siyah?Efendiler biz jop gölgesinde bir derbi kazandık ve bu işin tek güzelliği tribünleri yok ettiler.
  • Maç sonu basket maçı vardı.Play Off elemesi oldukça önemliydi ama 5 göz altısı olan bir tribün nasıl bu maça gidecekti?Gidemedi 20 kişiydik armanın peşinde,çünkü abiler kardeşlerinin peşindeydi ya da yaralarını sarıyorlardı.Tribünlerde Futbol yöneticileri göze çarptı hemde basketbol şubesi başkanıyla kavgalı olanlar ordaydı.Neden?Hatta bugüne kadar kayıtsız şartsız destek olan tribün insanların göz altındayken neden?Emniyet amiri gelip Zeki Başakanın yanına oturdu.Bizi görüp 2 memur gönderdi bize az geldi çevik kuvvet istedik.Üstelik Edirne den rakip seyirci gelmişdi.2 Memur kesermi bizi?Protestolarımızda bize dikkatli dikkatli baktı.Tribün desteği cılız olan takımımız yenildi.Maç biter bitmez rakip seyirci salona hapsedildi yine.Sözüm ona güvenlik önlemi.Sonunda yine biz aldık dışarı arkadaşları?N'oldu?Kim kötü kim bu işlere zarar veriyor acaba?
  • Son söz: 1.Sen kısıtladın özgürlükleri biz değil?Suç 1 (Ne Eyüplüler gelebildi Beykoz'a ne biz gidebildik oraya) 2. Sen yükselttin tansiyonu biz değil. Suç 2 Hata 1 (Gol sevincine tel örgüye vuran tafatara rakibe bağırıyor zannedip joplama) 3.Orantısız güç kullandın biz değil. Suç 3 (Yüreklerindeki Beykoz aşkı boyunlarındaki atkı dışında başka bişeyi olmayan adamlara jop,tekme,tokat dalma) 4.Sen ihlal ettin insan haklarını biz değil. (Maç esnasında alınana göz altıların şeklinden bahsediyorum.) Kim daha zararlı acaba bu topluma? Nerden bakmak istersen ordan görürsün? Hep kötü yönlerimize baktınız ama onlarda bitecek ogün neyi bahane edeceksiniz Zenginleri, Siyasi büyüklerinizin çıkarlarını korumak için çok merak ediyorum. Beykoz Halkınıda azıcık tanıyın. Bu ülkenin değerlerine her zaman saygılıyız. Hiç bir polise mukavemet gözterilmemişdir bugüne kadar. Biz istersek bizden kimseyi alamazsınız içeri. Biz size her zaman güvendik.Ne yaparsanız yapın bu Atatürk'ün evlatlarına güvenlik güçlerine olan güvenini sarsamayacaksınız.Kayıtsız şartsız saygı duyacağız.Siz taraflı olsanızda.

Size göre Moda akımı olan bu renkler bizim hayat biçimimiz.Sizin için basit geometrik şekiller olan bu arma bizim için kutsal kitap gibi hep belden yukarıda tutuluyor heryerde.Ve bizim için bu iki değere yapılan en ufak haksızlık, ana-babanıza yapılan haksızlıklarda hissetiğiniz duyguları bize hissetiriyor.Bunu anlamanı beklemiyorum... Bir gün ailenden biri hain bir kurşunla vurulacak benim için alalade bir insan ölmüş olacak çok az üzüleceğim ama senin gözün dönmüş olacak üzüntüden kendine zarar vereceksin,öfkeyle dolmuş bu işin sorumlularını öldürüp elini kana bulayacaksın.İşte düşün bugün bizim ailemizden birini vurdular....
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 yorum:

  1. Fotoğraf Pazartesi 22:00 sularında çekildi.Oysaki olay cumartesi 15:00 sularında oldu.BU geçmiş hali ve bin tane kardeşimde 10 misli var.ilk mi? inşallah son.

    @disconnectus erectus

    Abi okurmusun bilmiyorum bu yazıyı ama zamanında bir deplasman fotosunda neden yüzünüzü kapatıyorsunuz demiştin.Demokratik haklarımı kullanmakdan çekinmeyeceğim ama bunları anti-demokratik bi şekilde bana kullanabilirler diye korkuyorum.

    YanıtlaSil
  2. @Semt Aşığı
    geçmiş olsun öncelikle,keske tanısabilseydik öncelikle.
    alettin köseler konusunda dusuncelerine katılmıyorum maalesef,bu yucel celıkbılek'i savunduğum anlamına gelmesin ama köseler'i dsp'ye geldiği ilk gunden beri tanırım bu adamın beykoz'a verdiği hicbirsey yoktur.
    İyi cukka yaptı ama iki secimde de harcadı o paraları,neyse kendisi tutarsız bir adamdır.
    Basket macına gelirsek ben de mactaydım,fırsatını bulsam yazıcam bu macla ilgili bir seyler,o gün o kadar cok uzuldum ki,ilk defa baska takımın sesini duyduk cok yazık...

    YanıtlaSil
  3. Arkadaslar oncelıkle tebrık ederım.Yazıyı uzun ugraslar sonucunda bulabıldım.Hızınıza yetısılmıyor vallahı=)
    Maç için baya seyler yazılıp cızılmıs,bana gore ıcınde kendı acımdan dogru veya yanlıslar var bunları tek tek yazarsam ısın ıcınden cıkamayız.Fakat degınecegım en onemlı nokta hakem konusudur.Bu hakem mac boyu ne yapmıstır.Bırı cıkıp bana soyle bır hata yaptı maça etkı ettı desın.Seyırcı oyuncular bırazda hakem ortamı gerdı ve bunun faturasını ıkı takımda odedı.Eyupspor maglubıyetle,Beykoz saha kapamayla.Bana gore son derece dogru kararlar Beykoza verılen cezalar.Maç boyunca edılmedık kufur yenılmedık taş adrenalınsız bır dakıka yasanmadı=)Konu sakız gıbı uzamadan ben cekıleyım.Yolunuz acık olsun iyi aksamlar.

    YanıtlaSil
  4. Hakem eleştirecek kadar futboldan anlarmıyım bilmiyorum ama çok bariz 2li mücadeleri taktir hakkını Eyüp lehinde kullandı. Sallanan tekmeleri hiç görmemezlikden geldi.Klübeyi karıştıran pozisyon sen yukardan görememişsindir büyük ihtimalle.Az çok vardı yani.

    Burak görüşlerin benim için değerlidir.

    YanıtlaSil
  5. Adsız02:43:00

    Beykozlular Eyüplüleri Eyüplüler Beykozluları sevmez örneğin bu hafta sırf beykoz atkısı açtılar diye buca maçında gerginlik yaşandı,bıçaklamalar falan olmuş dışarıda,neyse ben bir Eyüp lü olarak nedense Beykozu seviyorum birkaç dostum olmasından belki,u sene ikimizdende cacık olmaz ama umarım seneye 2a ya çıkar birimiz
    ESer

    YanıtlaSil