Sesizlik...


Biz bile susuyoruz ya ne oluyor?Yerel Yönetim susar,Yerel Medya doğal olarak susar,Kalemler susar,Yönetim - Futbolcu - Antrenör susar.Tamamda taraftar olarak bana ne oluyor ben niye susuyorum?
Geçen sene neler oldu hep beraber yaşadık.Nerden nereye düşersen hep acı veriyormuş anladık.Futbola endekslemeyelim bu armayı dedik.Basketbolda pek iç açıcı değildi.Zaten tarihimizin altın harfleri su sporlarında artık yokuz onun yarası hep açık bekler.Bu sen eüzüldük.Kafada hep hesap yaptık,hep kurtuluş reçetesi yaptık.Dişlerimizi sıktık,geceler uyuyamadık,uyuduğumuz gecelerde sabah kalktığımızda dişlerimiz hala sıkılı bekliyorduk.
Karşı çıktık,küfür ettik,kabga ettik,karşı çıktık.Kimseye kendimizi beğendiremedik.Ya birinin paralı askeri olduk ya da ötekinin.Demedi kimse bu adamlar armayı seviyor.Şimdi takım ortalar da yok.Yine suçlu Beykoz taraftarı.Şimdi bende katılıyorum bu söze.
  • Artık 3. Ligdeyiz.
  • Bir Teknik Direktörümüz yok.
  • Transfer Dönemi açılalı 1 ay oldu transferimiz yok.Eski topçularımıda yok.
  • Eski borçlar ödenmedi.
  • Hepsi için para aranıyor ama bulunursa hazırlığımız var mı?
  • Yine 15 günde takım kurup başarı arayacağız.
  • Söz verilen tesisler nerede?
  • Tesis konusunda mevcut yönetimin olmasa da Sayın Başkanımız Zeki Aksu 'nun referansı bitmeyen Kulüp binasıdır.
  • Artık bütün suçu o binaya atmakta klişe oldu.(Yıllık maksimum 50 bin TL kazanılacak bir mekan için senin üstüne saldıran adamları yıkamıyorsan zaten bu yapıda başkanlık yapamazsın)
  • Geçen sene tesis olmadığı için giremediğimiz alt yapı liglerine bu sene girebilecek miyiz?
  • Yoksa hala günümü kurtaralımdasınız?
Şimdi Basketbola hiç değinmedik ama bir bildiğimiz var.Basketbolda bir yapılanma ufakta olsa bir kaynak var. Yönetime Basketbolu bu sene yönetmek üzere giren eski bir basketbol oyuncu abimiz bu görevi Bülent Bey'e verdiğini biliyoruz.Bülent Bey geçen sene Ortaçeşme 'nin basket takımını kurmuş ve mükemmel gençler yetiştirmişti.Başarılı olur yada olmaz ama orada bi hareketlilik var.

Bu kadar sorunlar alt alta bir çırpıda sıralarken sen, ben neden susuyoruz? Hatta konuşmak isteyen Talip Abiye neden kızıyoruz? (Bende son yazısında ki fikirlere katılmıyorum)
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder