Ben Yapsam Terörist dersiniz.



Hacettepe ÜNİVERSİTESİ - Selçuk ÜNİVERSİTESİ bir maç yapıyorlar.Sonuçlar farklı oluyor.Küfürleşmeler,yumruklar,uçan tekmeler,"Gel lan dışarıya"'lar havalarda uçuşuyor.En nihayetinde bir maç neden büyütüyorsunuz anlamıyorum...İşin içinde Üniversite öğrencileride var her iki taraftan taraftar olarak 3 tane video var bunun gibi izleyin

Ulan şimdi soruyorum size. Beykoz taraftarı eğitimsiz,küçük dünyalı,parasız,işsiz,güçsüz.Bunları yapan ben olsaydım çapulcu olacaktım ya,polisden dayak yiyecektim,1680 ceza ödeycektim,6 ay spor alanlarına girişim yasaklanacaktı,Yeni yasayla hapse düşeceğim.Bunlara n'olucak?
Ben cevap veriyim hiç birşey yapmayacaksınız.Örtbas edeceksiniz.Nasıl ki Şeref tribününde yumruklaşanlara bişey yapamadınız 3 hafta önce şimdide yapamayacaksınız.
Takımları ligden çekeceklermiş de bilmem ne demek ki neymiş insan bi maç uğruna neler yapabiliyormuş?
Ulan Basın bunuda yazın?Bu "teröristleride" yazın.
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder