Yalı deplasmanı

Bu deplasman farklı birşey yapmayı deniyeceğim.Canlı anlatım gibi deplasman anısı yazayım dedim.Bolca anlatım bozukluğu ve yazım yalnışı sizi bekliyor :)

Günler öncesi uçak biletini aldığım için yalnız seyehat etmek durumundayım çok şikayetçi değilim açıkcası.15 kişi servis aracı ayarlamışlar 20 kişilik tayfamız olur trabzonda.

23 Nisan:

***17.10... Bayrak ve fotoğraf makinasını vernek için Beykoz'a geçiyorum.Buluşma yeri burunbahçe biraz bira içeriz.
***17.30... 15 bk sonunda geldi.Otobüsde semtinden habersizlere haddimi ve dersini verdik.Sanane maç varsa var.
***17.55... burunbahçe ye vardık.herkes kafasını yapmış bir bira içilir ama kamiller geldi.
***19.10... Çok muhabbet döndü.Semti kurtardık,kirli çamaşırlar ortaya serildi ama bomba kalkarken alişden geldi.
T: Giderken tekila var.
A: Tekila kim abi ya..
***19.30... Reis pankart çözelim stada gidelim dedim."Ben çözücem" bakışı attı.Aliş'te "Ben Sefayla gider alırım" dedi."Olmadı orada yazarız" dedi.
***19:47... Dernekteyiz Ahmet'i aradık telefondan "Param yok,Pulum yok." 'u söylüyor.Şafak 25
***20.34... Son durum uçakla ben gidiyorum.Dönüş biletimi arkadaşa vericem onun iş durumu benden daha kritik.Nasıl olacak sa. :)
***20.42... Milleti toplama stresi başladı.Param yok diyenlere yarım saatin var tehtidleri başladı.Bu arada ortada minibüs yok.Dur şöför arıyor.Beykoz Meydandaymış.
***21.15... Artık kalabalık olmaya başladı tayfada ayrılma zamanı geldi benim
için.Son ikna çalışmaları şöför üstünden yapılıyor.Benim ömrüm 15BK beklemekle geçiyor.
***21.35... Beykoz Meydan dan 15BK 'ya bindim ama bizimkilerin hiç hareket edesi yoktu.O minibüs en erken 22.30 da kalkar.
***22.35... Kafile yola çıkmış besteler söyleyerek ayrılmışlar Beykoz Meydandan ve çok sevdikleri o yeri üzülerek sadece Allah'a emanet edebilmişler.(Eminim pankartsız)
***23.20... Kafile Kocaeli 'ni geçmiş.Bense son hazırlıklarımı yaptım.Yarın 06.40 uçağına nasıl gideceğim onun hesaplarını yapıyorum.İett internet sayfası beni yanıltmaz umarım.B planı Havaş telefonlarını alıyorum.Şarjlarımı tamamlıyorum.

24 Nisan
***04.00... Uyandım.Son hazırlıkları kontrolleri yaptım.Paramı mutfak parasından çalmış olmanın verdiği can sıkıntısı sırtımız da yola koyuluyoruz.
***04:35... Göztepe köprüsünde E10 bekliyorum.5-6 kişi var.Bu saatte atkılı formalı adam acayip geldi.Baya baya Beykozu,Trabzonu,Yalısporu anlattım insanlara.Kafilemiz de Samsuna 260 tabelsını görmüş.
***05.30... Sabiha Gökçen Havaalanına geldik.Check-in de Pegasus'a gitmişim ama benim biletim Sunexpress :)
***05.50... Neyse 206 numaralı kapının önünde uçağı girmeyi bekliyoruz.Nissan jeep kazanmak için doldurmadığımız formu okuyorum.Tuna aradı.O Trabzon da bizi karşılayacak ya.Beni hava alanından alacak.Kafike Samsun 210 tabelasını görmüşler.Uçaktan korkucam sanırım.Tek başına uçulmaz...
***06.40... Artık uçuyoruz ama uçağın körüğünde bu Erzuruma gider mi? diye soran amca vardı.
***08.20... Trabzona indim.Yolculuk çok rahatdı.Sürekli uyumaya çalıştım.Uçak yükselirken Beykoz'u görmeye çalışmam taktir topladı.Yüksekten korkan biri olarak bende şaşırdım.
***08.30... Havaalanı değişmiş.Yetmez ama etkisine göre çok güzel olmuş.KTÜ ye çıkıyorum.Özlemişim okulumu.Bu arada Tuna geliyor.Kafile Samsundaymış.
***09.10... Meydan'a geçiyorum.Uzun sokak,Maraş caddesi,Orta Hisar baya dolaşdım.Çok fooğraf çektim.
***09.50... Tuna geldi.Sahile indik gazete almaya Maloz'a gittik.Çok yürümüşüz.Sahilde çöplü büyük şekerli çaylardan içiyoruz.
***10.30... Kafile 160 km dedi.
***11.10... Tunayle öce maloz pazarını sonra çömlekçiyi gezdik.Reise eşortman baktık.Kahvaltılık yer bakıyoruz.Sahilde Reisin Yerindeyiz :)
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.