Uzak Yargıç: "Sorularım var."



Şimdi olayı hiç bilmeyen, tarafi olmayan bir gözle yazacağım.
Öncelikle sorulması gereken sorularım var.

1- Cezamız var -ki buna da değineceğim- çekeceğiz mecbur ama stat mi kalmadı da 135 km. öteye verildi maç?

2- Şu meşhur ceza olayı. BAL hariç hiç bir ligde bu uygulama yokken neden biz "seyircisiz" ve tarafsız maç oynamak zorun da bırakılıyoruz?
Bunlar ilk anda aklıma gelen sorular ki devamı var.
Biraz maça değinmek istiyorum. 1-0 öne geçiyoruz ve sonrasın da taraflı, tarafsız herkesin dile getirdiği "hakem hataları" sonucu 2-1 kaybediyoruz maçı ve ne gariptir çok değil hafta içi bu işlerle ilgilenen bir arkadaş hakeme dikkat edilmesini söylüyor!!!
Bundan sonrasını bilmemekle beraber tahmin yürüterek ilerletmek istiyorum.
Hakemin yanlış kararlarına dayanamayan ve TFF 'nin maçı izlemesini istemediği "Beykoz Taraftarı" tepkisine dile getirdi ve sonuç olarak polis "sayılarını da az görerek" toplu bir göz altı yaptı.

Şimdi sorularım devam ediyor;
3- Benim evim stadın hemen yanın da olsa ve balkonumdan "yuh ulan hakem böyle karar mi olur yaktın siyahlıları" desem bende göz altına alınıp 9 saat bekletilir miydim?

4- Orada maçı izleyen grup 25 kisi değil de sayı itibariyle daha kalabalık olsa memurun tavrı ne olurdu? (ki ayni tutum icerisin de olmayacakları kesindir ve bu mantıkla maça gitmeyen herkes arma karşısında günahkardır!)

5- Bu kadar adam içerideyken neden herhangi bir "yönetici" en azından takımı temsilen orada değildir?

6- Peki bundan sonra ne olacak? Bir tarafsız saha cezamız daha var. Aynı şartlarda mı oynayacağız? Aynı şartlar olur da taraftar giderse memurun tutumu da aynı mı olacak? Her şey aynı olursa yönetim yine uzaktan mı izleyecek?

Sorulması gereken ama cevap bulacak muhatabı olmayan sorular. Biz dağdaki terörist gibi ayrı vatan, ana dilde eğitim falan istemiyoruz. Sadece ama sadece takımımızın maçını izlemek istiyoruz.
Engel olmayın, futbol teröristi demeyin!
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder