Merdiven mi?

Yandaki fotoğraf maç bitiminde şampiyon olan bir takımın taraftarının, futbolcularına koşmaya çalışmasının fotoğrafıdır.Fotoğraf çok açık belli ediyor durumu aslında.
Sene başından beri federasyon çok ilginç cezalar verdi.Olay çıkmasın diye seyircisini deplasmana götürmek istemeyen bir başkana (Otobüs tutmakdan söz etmiyorum,tribünde yer ayırmayın diyor.) saha olayları nedeniyle 3 hafta hak mahrumiyeti verildi. Eyvallah.

Sizi sıkmadan Son Cezaya geçiyorum;

"34. BEYKOZ 1908 A.Ş.SPOR Kulübünün 27.04.2008 tarihinde oynanan BEYKOZ 1908 A.Ş.SPOR - ORHANGAZİSPOR 3. Lig 4. grup futbol müsabakasında; taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 2.500.- YTL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,

Aynı müsabakada BEYKOZ 1908 A.Ş.SPOR Kulübünün merdiven boşluklarının boş bırakılmamasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle takdiren 1.000.- YTL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,

Cezaların içtimai ile BEYKOZ 1908 A.Ş.SPOR Kulübünün neticeten ve takdiren 3.500.- YTL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,"





Hadi saha olaylarını yedik şampiyon olan takımın taraftarı maç sonu sahaya girdi.Buna göz yummadınız.Bizi kayıracağınızı düşünmüyordum zaten ama"...merdiven boşluklarının boş bırakılmaması..." ne demek.Bizim stada geldinizmi,tribünü gördünüzmü?Bizim tribünlerimiz koltuk nedir bilmez yani her yer merdiven,koltuk yok,sıra numarası yok,çıkış kapısı zaten 1 tane, tek giriş - çıkış var.
Sayın PFDK merdiven olmayan stada ceza kestiniz kutluyorum sizi ve teşekkür ediyorum.Sen kapattın ama maçımı ağaca çıktım izledim,dışardan bağırdım.
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder