Kombine


Haydi herkes kombine almaya.
Yeni sezonda kombine bilet fiyatlarının 300 YTL + KDV olarak belirlendiğini açıklayan Beykoz Spor 1908 AŞ Yönetim Kurulu üyesi ve Basın Sözcüsü Yusuf Koç, yeni sezon için oldukça ciddi harcamalar yaptıklarını ve harcamaların kulübü zaman zaman zora soktuğunu söyleyerek taraftardan destek beklediklerini söyledi. Basın Sözcüsü Koç, kombine bilet için 0532 774 80 68 nolu telefona müracaat edilebileceğini söyledi.

Kombine kavramıyla ilk Tepe Grubu zamanında tanışmışdık.Bu sene 10 gruplarda 10 klasman veya yükselme grubunda evimizde toplam 20 maç oynayacağız.Kupada tur atlama durumunda ekstra en az 5 maç üstüne eklenecek.Kupada çekilecek kurada gelecek takımların popülerliğide üst düzeyde olacağından kesinlikle kombine alınmalı.Parasal olarak sorgulandığında bilet almak daha ucuza denk gelmekle beraber kuyruk ve bilet alma işkencesinden kurtulacaksınız.
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 yorum:

  1. Biraz pahalı gibi...Amma 100.yıl için değer diye düşünüyorum, geçen yılı çok takip etmedim cahilliğime verin, 100.yıl organizasyonları yapıldı mı? Bu yıl yapılacak bir şeyler var mı??

    YanıtlaSil
  2. şenlik falan yapıldı

    YanıtlaSil
  3. Abi öyle bi yazmışsın ki "şenlik yapıldı ama pek bi şeye benzemedi" gibi bir hissiyat çıkardım ben satır arasında?

    YanıtlaSil
  4. beni tatmin etmedi.klübe bir artısıda olmadı.ne reklamı oldu ne bir şeyi.ne balo ne para...

    YanıtlaSil
  5. Nedir bu yönetimlerin basiretsizliğinden, vizyonsuzluğundan çektiğimiz anlamadım...100.yıl kutlanıyor insan ayık olurdu azcık...

    Tüh diyorum...maalesef hemen hepimizin başında benzer şeyler

    YanıtlaSil
  6. bizim bir forma alacağımız dükyanımız bile yok.Kombine satışa çıkıyor.adres verilemiyor telefon veriliyor gidip ordan alıoruz :) komedi tam.Lan derneğe ver git bir esnafa ver o satsın bişey yap ya.

    YanıtlaSil