Biz de buradayız.


Büyük Beykoz Platformu

Tarih:
19 Aralık Cuma

Saat:
20.15

Yer:
R.Şahin Köktürk S.S
.


Boğazın Yargıçları taraftar grubu yüksek katılımlı bir toplantı düzenliyor.Beykoz tribün tarihinde bir dönüm noktası niteliğinde ki bu toplantıya Turgay Gençdoğan, İlhan Erken, Vural Demir ve İbrahim Yıldırım başkanlık edecek.Cuma Akşamı gerçekleşecek toplantıya Ben Beykozluyum, Beykozspor’u karşılıksız seviyorum diyen herkesi davet edildi.Açık kürsü şeklinde kongre tadında bir toplantı gerçekleşecektir.

Toplantı gündeminde tahminen yaklaşan yerel seçim sonrası olası yerel yönetim değişliği sonrasında futbol takımı yönetimi değişmesi durumunda takımın etkilenmemesi ve bu süreçte bizlere düşen görevler nedir olacağı düşüncesindeyim.

Turgay Gençdoğan :

“ Bu güne değin Beykozspor sevgisi ile en uzak deplasmanları bile kendimize yakın etik. Her zaman destek olurken tek ölçümüz Bu sevdayı daha geniş kitlelerle buluşturmak oldu. Boğazın Yargıçları artık ilçe sınırlarını aşan bir platform haline geldi. Bu da bizleri yeni kararlar almak için toplanmaya neden oldu. Cuma Akşamı gerçekleşecek toplantıya Ben Beykozluyum, Beykozspor’u karşılıksız seviyorum diyen herkesi davet ediyoruz.Her türlü çözüm önerilerinin, ileriye dönük düşüncelerin, hatta eleştirilerin yapılacağı bu toplantı tam anlamı ile açık kürsü şeklinde olacaktır. Bizler Boğazın Yargıçları olarak Bu güne değin hiçbir siyasi görüşün, hiçbir şahsın, hiçbir yönetimin dümen suyunda gitmeden tam bağımsız hareket ettik. Kırşehir’den Kastamonu’na , Konya’dan Ankara’ya tüm ülke coğrafyasını adım adım kat ettik. Bundan sonrada aynı konumda yürüyeceğiz ”
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 yorum:

  1. Bu çok önemli ve mühim bir gelişme. Ellerine sağlık Beykoz taraftarının. Bizim de önümüzde zorlu bir süreç var, benzer bir şeyler kafalardan geçiyordu bizim takım için de uzun zamandır. Sonuçlarını da takip edeceğiz umarım sayende Semt Aşığı.

    Bu arada uzun zamandır yoktum, senin bloga da anca bir bakabildim. Baya deplasman yapılmış :) Yazılar, fotoğraflar çok güzel, ellerine sağlık.

    Yüzme yarışları için olası bir İstanbul programı yaparsak haberdar ederim ben.

    Sevgiler, selamlar

    YanıtlaSil
  2. Vertumnus bu 2 takımın tarihi ve kaderi birbirine çok benziyor taraftar olarakta aynı şeyleri yaşamamaız bu doğrultuda çok normal.
    Diğer arkadaşlar kızmasın ama senin yokluğun hissediliyor.Kendini özletme.

    Deplasman yazıları,fotoğraflarına gelince teşekkür ederim.senden çaldığımız fikirle Dsgl yazısıda hazır taslak olarak bekliyor.Şu toplantı en üstte kalsın diye.
    Daha istediğin yazıları yazamadık yalnız kusra bakma hala araştırma vakti bulamadım.

    yüzme yarışlarına gelince Ankarada görüşemedik İstanbulda görüşelim.

    YanıtlaSil