Ah Serdar Hocam Ah!


AHH HAKEM AHH!?!

Türkiye Basketbol Erkekler 2.lig play off 1.Tur müsabakalarının ardından bir açıklama yapan Olin Gençlik Spor Genel Menajeri Serdar Yiğitsoy, “çok zevkli ve çekişmeli geçen Beykoz eşleşmesinin ardından rakibimizi tebrik eder, bundan sonraki maçlarında da başarılar dilerim. Ancak 3 maçlık seri boyunca özelikle deplasmandaki ilk maçı kazandıktan sonra tur atlamamız için gerek Edirne’de, gerekse istanbul’daki son iki maçta çalınan ve çalınmayan düdüklerle engellenmiştir. Ard niyetli olmadığına inanmak istediğimiz bu kararlar birazcık vicdanı olan herkezi üzmeli ve düşünceye sevk etmelidir. Edirne’deki maçın son iki saniyesindeki oyuncumuza yapılan faulü rakip takım yöneticileri dahil çaldı ama maçın hakemleri çalamadı. Kendilerine sorduğumuz zaman ise sizde çalmazdınız diye cevap gelmiştir. İstanbul’daki maçta ise sanırım tek hakemli mekanik denendi! sevgili Vedat Borulday kardeşimiz ısrarlı bir şekilde lehimize düdük çalmamak için büyük bir mücadele verdi. Geçen seneye kadar A klasmanında düdük çalan bu kardeşimizin bu anlamsız yanlı tavrı bizim maçı kaybetmemizden daha önemlidir. Bu hakem kardeşimizin çalmadıgı düdükleri maçı kurtarmak adına çalmaya çalışan ve müthiş bir performans sergileyen sevgili Murat Turan kardeşimize de hakemlik adına basketbol adına ve kulübüm adına sonsuz teşekkürü bir borç biliyorum. Sanırım MHK ve hakem eğitim kurulu bu maçların cd lerini inceler ve feryadımızı duyar. Güçlü olanın veya çok bağıranın değil hak edenin kazandığı bir seriyle elenmek bize gurur verirdi ama şimdi kafamızda soru işareti kaldı... ?

Haber ve resim: www.istanbulbasket.org
-------------------------------/---------------------------

Hocanın kafının üstüne laf haddimizemi bilmiyorum ama bu hakem hatalarıyla 2.lige düştük biz.Alpella maçı görüntüleri video sitelerinde var açıp bakın.Güçlü olan ve en çok bağıran lafı bize değildir umarım.Hak edenin kazandığı bir seri oldu ayrıca lütfen ilk maç sonunda salonun ortasına su şişesi fırlatan bir Başkan vardı Beykoz da onuda açıklasaydınız ya o su şişesi neden atıldı diye?Neyin isyanıydı?Keşke lafınıza kimseyi kırmıyayım diye sağa sola vuracağınıza,ilk maçdada bizi kayırdılar diye başlasaydınız.O zaman daha samimi olurdu.

Ben Beykoz izleyicisi olarak hakem yönetimlerinden şikayetçiyim ki artık bende işi öğrendim hakemin üstüne oynuyorum maçlarda maçı izlemeden en ufak reaksiyonu büyütüp dağ gibi yapıyorum.Rakip takımda hakemden şikayetçiyse demekki bu feryadım boş değil.Artık play off elemelerindeyiz daha kaliteli personeller rica ediyoruz.Bir hakem var benden çok salona geldi bu sene benim arada kaçırdığım maç oldu ama adamın görev almadığı maç yok.

Artık Yeter.
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 yorum:

  1. ilk maca hic laf etmesinler,ben canlı izledim macı.
    mac sonunda nasıl sevındıklerını de gordum,içlerinde fena patladığı belli...

    YanıtlaSil