İçimdeki Polis Aşkı bambaşka.

Polis Günü’nü Çocuklarla Birlikte Kutladılar Yorum Ekle Haberi Yazdır Haberi Email Olarak Arkadaşına Gönder Haber Yazısını Büyüt Haber Yazısını Küçült

10 Nisan 1845’te kurulan Polis Teşkilatı’nın kuruluşunun 164. yıldönümünde Beykoz İlçe Emniyet Müdürlüğü, çeşitli okullarda eğitim gören İlköğretim öğrencilerini misafir etti.
Öğrencilerle birlikte İlçe Emniyet Müdürlüğü salonlarında öğle yemeği yiyen polisler onlarla sohbet etti ve sorularını cevaplandırdı.

Daha sonra Polis Günü nedeniyle, Soğuksu İlköğretim Okulu öğrencisi Meryem Çabuk, üniforma giyerek Emniyet Müdürlüğü makamına oturdu.



Resim & Haber : www.beykozhaber.net


Yarın o çocuklar tribüne gelecek

Daha geçen hafta 9-10 yaşında çocukları ben jopladım.Kucağında yavrusunu sarmış babaya ben tekme attım.Belki bu pizza yiğenlerin çoğu bunları görmedi ama er geç bu çocuklar o tribüne gelecekler kendi iradeleriyle yada aile veya çevre baskısıyla.O zaman ne olacak? "Yedirdiğimiz pizzalar haram olsun." diye vurursunuz.
Hakan Bey çok babacansınız resimlerde ama personelinizede biraz bu işleri öğretin.Bu güveni geri kazanın,bu güvensizlik ortamı en çok bizi üzüyor.Polisin başkalarının maşası gibi davranması en çok bizi derinden yaralıyor.Biz başka zaman başka nedenlerden yine Polisden jop yiyebiliriz.Her zamanda boynumuz kıldan ince(idi.) Bu son siyasi ve zengin çevreleri koruma kaygısı beynimin içinde kaos yarattı.
Siz bozdunuz siz tamir edeceksiniz.Eve götürdüğünüz ekmek maaşımdan zorla kesilen vergilerle alındı.
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder