Ahmet Hakan'dan şok yorum.

Geçen sene en çok gol atan oyuncumuz,Defansın bel kemiği sayılan Ahmet hakan'ın bir internet gazetesinde çıkan Maç haberi altına bıraktığı yorumun noktasına virgülüne dokunmadan sunuyoruz.

Selamın Aleyküm ben Ahmet Hakan Arslanağız dün saat 5' te Beykoz spor klübüyle ilişkim bitti bu sitelerde o kadar çok şey yazıldı çizildi ki hepsini takip ettim bizim için kaptan Mustafa ve adamları dendi evet kaptan Mustafa ve adamlarıyız çünkü ADAMIZ madam değil, bize tam 5 ay yalan söylendi bizler 2 senedir bu klübe yaşatılmayan başarılara imza attık.Bizim için bu olay para olayı olmaktan çıktı ve başka bir hal aldı.Bizler Beykoz için yağmur,çamur, kar, kış, kıyamet terimizin son damlasına kadar mücadele ettik parayı hep 2.planda tuttuk.Çünkü arkadaşlığımız ve dostluğumuz bunların önünde geldi ama bizi çekemeyen şahıslar bu düzeni bozdu ve durum buralara kadar geldi.Bugüne kadar bizim arkamızda duran ve bizi gönülden destekleyen herkezden hakkını helal etmesini diliyorum.Diğerlerini ALLAH 'A havale ediyorum.Ben ve arkadaşlarım abilerim bizi gönülden seven ve sayan Beykozlu insanlara hakkımızı helal ediyoruz. Ama unutulmasın ki bu durum artık maddi boyuttan çıktı ve başka boyutlara geldi herkez ne demek istediğimi anladı.Herkese iyigeceler umarım bu yazım yayınlanır ve son bir cümleyle bitiriyorum. Beykoz halkı bu takımı bu halden anca sizler kurtarırsınız.
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder