Küme düşen bir taraftarın başkana mektubu

Seni Allah'a havale ediyorum benim bu armaya bu formaya bu renklere olan sevgimin 100 de 1 i sende varsa ben SEVMİYORUM ama sen bu semti bu takımı bu kulübü bu armayı formayı tarihi hiçbirşeyi benim 100 de 1 im kadar SEVMİYORSUN.sevsen bu takımın her başında oldugunda küme düşmemeye oynamazdık, sen sevsen basketbol takımı 100.yılda küme düşme rezilliğini yaşamazdı, sen sevsen futbol takımı küme düşmezdi, sen sevsen ÇOKTAN ARKANA BAKMADAN GİDERDİN! ,sen sevmiyorsun senin sevginede samimiyetinede inanmıyorum artık, sen sevsen UTANIRDIN!!! bana bize bu sene çektirdiklerinin haddi hesabı yok senin yaptıgın öyle maddi hesaplara benzemiyor bizdeki hesaplar, ve kendi adıma konuşuyorum dilerim Allah'dan yaşadıgım en ufacık acı üzüntü fitil fitil burnunda gelsin öbür dünyada.GİT ARTIK GİTTTTTTTTTTTT

Kerim Aras
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder