Ahmet Hoca nereli?



Sene 2008

Ahmet Yılmaz:“Beykoz’da çocuklarımı bıçak ve sopalardan korudum”

Benim üzüldüğüm bir şey var; Beykoz 1908 A.Ş. maçının bitiş düdüğü ile birlikte Beykoz taraftarları sahaya atlayarak oyuncularıma bıçak ve sopalarla saldırdılar. Köşeye çekilip bu vahşeti izleyemezdim kendi canım pahasına o tablo içerisinde oyuncularımı korumak için elimden geleni yaptım buna rağmen çocuklar fena şekilde dayak yedi hatta bıçaklananlar, kaburgası, elleri kırılanlar bile oldu. Enteresan şekilde bu olaylar kulübümden aldığım ihtarla bana yıkılmak istendi. Peki siz benim yerimde olsaydınız dayak yiyen sizlerin çocuğu olsaydı ne yapardınız? Onları korumak, savunmak için kendinizi feda etmez miydiniz? İşte ben bunu yaptığım için suçlu oldum.


Nerde hocam o bıçaklardan kolladığın çocukların? O bıçakların yanına neden geldin? Yoksa bunlar yalan mı?

Ahmet Yılmaz:“Ben Sarıyerliyim”

Ben Sarıyer’de doğdum ve Sarıyer’de öleceğim çünkü ben Sarıyerliyim."



Sene 2010


BİZ İYİ GÜNDE DE KÖTÜ GÜNDE DE BEYKOZLUYUZ!

Başkan Zeki Aksu’nun Ankara’da yaptığı çalışmalarla ilgili bilgisi olmadığını söyleyen Ahmet Yılmaz, Zeki Aksu’nun sadece transferi açacağını söylediğini aktardı. Kulübün parasının olmayışından dolayı transferi açamadıklarını vurgulayan Yılmaz,” Paramız yok, transferi açamıyoruz gelen böyle gelir diye söyledik. Çok iyi niyetli arkadaşlara rastladık. Hepsini kucaklıyorum. Biz forma aşkına geldik dediler. Biz de zaten kötü gününde geldik. Ben bu kulübün ekmeğini yedim, burada top oynadım. Elimizi taşın altına sokacağız. İyi günde kötü günde Beykozluyuz. Elbirliği ile inşallah iyi yerlere gelmeye çalışacağız. Ama tabi sizlerin ve seyircilerin bize desteği gerekiyor. Çünkü Belediye Başkanımız yardımcı olmuyor diye duyuyoruz.” dedi.

Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder