Artık normale dönebiliriz.

Evet sezon başında beklediğimiz şey gerçekleşti düştük.Ve artık bizde Amatör cehennem kazanında kaynamaya gidiyoruz.Çıkmak zormuş,statü çok değişikmiş,şimdi kimlerle oynayacağız vs. bu konuşmalar dönmeye başladı.En keyfine düşkün taraftar bile senenin hesaplarını yapıyor.Bizim başkan ise bir tek şeyin planını yapıyor.Alınan kredileri kurtarmayı.Okuyunca kızacak yine ama işin özü parasını kurtarmaya çalışıyor.Kendisi anlatmıyor ben anlatayım.Zaten düşmüşüz amatöre bu saatten sonra başımıza daha ne gelebilir ki...

Sayın mevcut Kulüp Başkanı Zeki Aksu çoktan istifa etmenin peşindeydi zaten yada öyle gözüküyordu.Yalnız kişisel kefaleti ile alınan kredilerin ödenmesini talep ediyordu.İşin içine "kişisel" lafı girince herkes "bu işte bişey var" diyerek bu topa çıkmadı.İsim,isim borçların kime kaç para olduğunu bilmiyorum ama ortadaki mebla 300 bin TL kadardı.Millet 4 Trilyonluk borçları kapatmaya korkmuyordu ama bu 300bin göze batıyordu.Bunların bir kısmı banka kredisi üstelik yani uzun vadeli borçlar.Bu para Zeki Aksu'nun kişisel lafıyla sanki evin mutfak masraflarıymış gibi algılandı ama bunlarda kulübün kayıtlı giderlerine harcanmıştı.Aslında o kayıtlar ne kadar gerçekçi orası muamma -bu muamma bizi zaten bu duruma sürüklemedi mi?- Biri çıkıp benim gözümün önünde x kişinin verdiği elektirik parasını kendi hesabıyla klüp defterine yazdığını söylüyor.Öte yandan bunun ispatı yok.3 kurum bu sene bu klübü denetledi.Borçlarımız ve icra durumları dışında bir eksiğimiz yok.Birde bu 300bin 'nin kaç lirasının faiz olduğu durumu var.Burdaki aktörlerde Sayın Ali Karagüzel ve Sayın Burhan Kutlu.Burhan Bey şimdilerde yönetimimiz de.
Çok net bu takım 300bin yüzünden devre arası düşmeye terk edilmiştir.Zeki Aksu 'nun insiyatifiyle yürüyen bu takım beğenmediğimiz,aşağıladığımız,küfür ettiğimiz haliyle devam etmesine karar verilmiştir.30 Mayıs da ki kongrede olacağı gibi.
Eski futbolcular adına Mustafa Horasan bu işleri en ciddi kovalayan adamdı.Ufak bi umut ışığıydı.3 Senedir araştırmalar,bağlantılar,alt yapı çalışmaları yaptığını söylüyordu.4 trilyon borcu kapatacağını ve 1 kuruş harcamadan kadro kuracağını söylüyordu ama o da "kişisel kefaletleri" ödemeye yanaşmadı.Ben 3 sene araştırma yapacağım Kaymakam,Belediye Başkanı,Büyük Şehir Belediye Başkanını arkama alacağım,bir çok üst düzey futbol oynayan kulüp başkanıyla temasda olacağım,4 Trilyon borcu kapatacağım,tek derdim kulübü kurtarmak olacak,biri çıkıp bana diyecek ki "300bin kredi borcumu üstüne al gel geç kulübe" gözümü kırpmam.Kendi emeğini kendi eliyle bir hiç uğruna çöpe attı.Ben gözümü kırpmam dedim bunun kanıtı da şudur. Son kongrede adaylığımızı açıklamıştık.Hiç paramız yoktu, arkamızda kimsemiz yoktu, tüm borçlarada altına imzamızı atacaktık.Evimizde bi plazmamız var anca onu alırlar dedik.Şu an zaten ne zaman bi futbol programı açılsa o TV camdan atma hissine kapılıyoruz.

Yazdıklarımı okudum da Mevcut Kulüp başkanını aklayıp konuyu başka yönlere çekmeye çalışıyormuşum gibi algılanıyor.Halbuki artık mevcut kulüp başkanının yalnışlarını konuşmaktan sıkıldığım için değinmiyorum.O 300 bin'inde otur 2 senedir çektirdiğin acıların diyeti olarak sen öde be adam.Mevcut kulüp başkanının suçları yazmak için yeni blog açmak lazım onu bende kabul ediyorum.Gel gelelim tek suçlu oynuş gibi davranmayalım.

Öyle bi ülkedeyiz ki; Koltuk herşeyden önce geliyor.
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder