Yeni Teknik Direktör: Gökhan Baladin

2011/2012 sezonunda BAL 'da mücadele edecek takımımız Gökhan BALADİN ile anlaştı.

Gökhan Baladin parlak futbolculuk kariyerine 2002 de son verdi.2007 Yılında semtimizin takımlarından Çubuklu ile teknik sorumlu kariyerine başlayan Gökhan Baladin 2 ay sonra Kanlıca da göreve başlamış.2009 yılında düzcede teknik direktörlük yaptıktan sonra 2010 sezon başında Karagümrük ile 5 maç BAL tecrübesi yaşamış.(1 Galibiyet,2 Beraberlik,2 Malubiyet)

Dibe vuruş artık bitti… Çıkış dönemimiz başladı

“Son iki yılda 2 Lig birden düştük. Bu dibe vuruş artık bitti, çıkış dönemimiz başladı. Bu doğrultuda hoca olarak Gökhan Boladin ile anlaştık. Beykoz’a hoca olmak kolay değil. Ancak Gökhan Hoca bunu hak ediyor. Biz 12 hoca arasından seçimimizi Gökhan hoca olarak yaptık. Allah utandırmasın, bundan sonra iş hocamız da” diyen Aksu, bundan sonra basketbola yatırım yapacaklarının da altını çizdi.

Gökhan Boladin; Kulübün maddi sıkıntı içinde olduğunu biliyorum

Yeni teknik direktör Gökhan Baladin’de yapmış olduğu açıklama da, “Beykoz Kulübü’ne herkes sahip çıkarsa bu iş olur. Tam bir bütün olmamız gerekiyor. Ben futbolcuların form durumuyla ilgilenirim. Yönetim de mali durumları yerine getirirse iş çözülür. Ben sadece saha içi olaylarla değil, saha dışı olaylarla da uğraşacağım. Benim Beykozlu olmam işin içinden kolay çıkmamı sağlayacak. Beykoz Kulübü’nün maddi sıkıntı içinde olduğunu biliyorum ve ona göre davranacağım. Geçen seneden çok oyuncunun kaldığını öğrendim ve mutlu oldum. Hep beraber Beykoz’u iyi yerlere taşıyacağız.”ifadelerini kullandı.


Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 yorum:

  1. Adsız21:29:00

    Gökhan abi allah yardımcın olsun işallah efsaneyi hakettiği yerlere getirirsin başarılar tekrar hayırlı olsun.

    YanıtlaSil