Gidenler #1

Sezonu hala açmayan futbol takımından ayrılan oyuncular oldu. Yönetimin anladığım kadarıyla gidenler için  kolaylık sağlayacak. Tahminim geçen seneki gibi açılış kampı kalabalık geçecek fakat Teknik Direktör netleşmediği için Yönetim kadroya takviye yapmayı düşünmüyor. Teknik direktör ile bu hafta sonu anlaşılmasını bekliyorum. Kampa katılacak futbolcular kalite olarak geçen seneden daha iyi olacağı kesin. Bu sene 3. Lig yaş kısıtlaması olacağı için futbolu bırakmak istemeyenler BAL 'a geleceğini düşünüyorum.
Gidenlere göz atalım:

Can Kart : 1991 doğumlu 10 numara pozisyonunda ki oyuncu geçen sezon 21 maç oynadı. 2 gol attı fakat takımın oyun kurucusuydu. Gizli kaptandı. Hocadan önce kümede kalmayı onun sorun çıkarmayan tutumuna borçluyuz. Alt yapıdan yetişmeydi, 3.Lig dede bizimleydi. Yerini doldurmak için potansiyeli olan değil kendini kanıtlamış bir oyuncu transfer etmek gerek.Bu sene Derince Belediyeye gitti.


Erdinç Pekgöz: 1990 doğumlu stoper. Devre arasında Hüsnü hoca Gülsuyu dan aldı.12 Maç oynadı 1 gol attı. Güçlü fiziğiyle kaliteli bir duruşu vardı ama Soner sakat olmasaydı forma giymesini beklemiyordum. Erzurum Büyükşehir Belediyeye gitti.


Tümer Avizoğlu: 1992 doğumlu sağ bek. Takımın en dinamik adamıydı. Geçen sezon 19 Maçta forma giydi. 3.Ligde de 23 maç oynamıştı. Her teknik direktörün gözdesi. Kamp görmeden sezon çıkarabilen fiziğiyle yeri dolmayacak sağ beklerdendi. Elazığ Belediyeye gitti


İbrahim Hırçın ve Berkan Özbek takımdan ayrılmak üzere. İbrahim Turgutlu ile görüşüyor. Ben İbrahim tecrübesi için çok yüksek buluyorum bu takımı geri döneceğini düşünüyorum. Geldiğinde yeni bir takıma gidebilir.

Gidenler daha olacaktır diye tahmin ediyorum.

Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder