Feriköy maçı hakkında

Feriköy maçı öncesi sonrası olanalar olduğu yerde kalsın isterdi herkes ama Facebook atarları bitmedi. Buna noktayı koymak için Facebook sayfasına Boğazın Yargıçları adına bir not bırakıldı;




Düşmanın bile mert olsun diye bir söz vardır... Madde madde gidelim; 

1. 2000 yılında statta olan bendim kaçıncı dakika maça geldiniz ? Mermercinin oradaki taşları stada doğru atmaya başladınız ve içeri girdiniz, tam 5 kişiydik dışarı çıkan ve tribününüzün arkasından mermerleri attık biz sizin üzerinize, üstelik husumet falan da yoktu geldiniz önünüzde mermerler vardı kafanıza göre salladınız hepsi bu. (Fikstür çekildiğinde sizin elemanlardan bir tanesinin mesajı bana facebook yoluyla attığı mesaj, kafamdaki mermer izi duruyor, sizi bilmem ne yapmaya geliyoruz vs vs bunu yazan kişi de yaşını başını almış bi adam üstelik ama yakıştırdım kendisine)

2. 2000 senesinin 2. maçında feriköye neden gelmediğimizi hala hatırlayamıyorum, size daha doğrusu yani aranızdaki yeni yetmelere fazla ironik gelebilir ama 24 otobüs Tekirdağa, 22 otobüs Pendiğe, 20 otobüs Eyübe giden taraftar sizce feriköye korktuğundan mı gelmemiştir.? Ayrıca belirteyim münferiden yaklaşık 20-25 kişi kadardık yine o maçta. Ayrıca Batmana, Gümüşhaneye, Yozgata, Trabzona, yani sizin rüyalarınızda bile göremeyeceğiniz yerlere deplasman yapmış bi taraftar neden gelmesin ?

Ama ne yazarsak yazalım tribünü tozunu 20 yıla aşkına yutmuş birisi olarak açıkça konuşmak gerekirse gelmemişiz sebebi her ne olursa olsun bu nedenle istediğiniz gibi sallayabilirsiniz.

3. Bu sene feriköye 140 kişi geldik net. Bu rakamlara buralarda sidik yarıştırmak için değil, yıllardır yukarıda saydığım deplasmanlar da dahil tüm maçlara yönetime bakılmaksızın kendi imkanlarımızla geldiğimiz için bu sayıları aklımda tutarım. 2 otobüse nasıl 140 kişi sığar derseniz de 95 kişi bir otobüste buca deplasmanına gitmiş bir taraftarız.

Biz size kin tutmuyoruz, çünkü size kin tutarsak hasmımız olmuş olursunuz ve yücelirsiniz, böbürlenmek için söylemiyorum bunu ama bizim için 2 hasım var Karagümrük ve Zeytinburnu…

Diğerleri ancak kendi içlerinde bize kin tutarlar.

Konu sapmasın,2000 yılından beri bize hasımsınız madem tam 14:05 de geldik feriköye üstelik de alibeyköy o kadar müsait ki beklemeniz için ama beklemediniz ki her yere kaç kişi olursa olsun geleceğimiz çok aşikar bunu sizde biliyorsunuz. Beklemediniz eyvallah, çok alışkın olduğumuz için alibeyköye elimizi kolumuzu sallayarak girmeye (daha 2-3 sene önce maçtan yarım saat önce geldiğimiz zaman hiç kimseyi bulamadık meydanda) hem 10 yıl husumet güdeceksin hem beklemeyeceksin gerçekten çok garip.

4. Stada önden giriş yapan 10-15 kişiyi gördüğünüzde sahaya atlıyorsunuz, gerçekten takdir ettim, peki tribüne girip bizim tribündeki sahaya giriş kapısını kırıp sahanın içine girdiğimizde bütün tribün neden aşağıya inmediniz, sahanın içinde olanlar da hem memurun hem bizim geri püskürtmemizle neden tribüne geri döndü?

Sürekli bir video paylaşıyorsunuz, ben olsam artık paylaşmam onu, çünkü videonun sonlarına doğru birisi “bak bak satırla geliyor………” şeklinde biz serzenişi var! Size tavsiyem o videoyu kullanmayın. Velhasıl hem stada hem tribüne hem kardeşiniz alibeyköyün semtine girmişiz, bunu da sidik yarıştırmak için değil Pazar günden beri yazdıklarınıza istinaden söylüyorum. Ayrıca şunu atlamak istemiyorum ama alibeyköye neredeyse bizim sayımız kadar falan geldiniz bu da pek yakışmadı size… İyi organize olamıyorsunuz çok açık, hepi topu 10 15 memur vardı bizim tribünün arkasında bekleyen, arkadaş gelsenize toplanıp. Bütün tribün gelmeliydiniz oraya çünkü internette yaptığınız bu kadar sanal atara yakışan bu olurdu ona da gelmediniz. Bu arada tribün tarihini iyice araştırdım belki atladığım veya gözden kaçırdığım bir yer vardır ama sahanın ortasına maç oynanırken 50 tane emanetle girmemiz gibi bir olay bulamadım, altını çizeyim dedim.

5. O günden sonra günlerce bu maçı beklediniz, ama emin olun bizim sizin maçı beklemek gibi bir gayemiz yoktu, nasıl oldu da bu kadar toplandınız derseniz, bir tarihimiz var, maç önemli ve bütün semt teyakkuzdaydı. 3 puandı önemli olan, gelecek olmanızın hiç mi etkisi yoktu derseniz tabi ki vardı, ama siz geliyorsunuz diye gelen kişi sayısı abartısız o kalabalığın %10 u kadardır.

Semtinizden itibaren sizi takip eden bir ekibim vardı, çünkü dedim ya mert değilsiniz, tutup da hesapladığımız yol yerine farklı bir yoldan gelip semte vurma olasılığınızı da göze almıştım. Sizi küçük düşürmek için söylemiyorum ama biraz akıllı olsaydınız ve biraz cesaretiniz olsaydı 1. köprüyü kullanıp sahil boyu gelirdiniz, çünkü eğer ilk oynadığımız maç feriköyde oynanacak olsaydı harbiye de inip semtinize kadar yürüyerek gelecektik abartısız.

Nitekim Kavacıkta aldı sizi memurlar ve Pazar meydanına girmeniz engelleyip Anadolu kavağı yolundan doğru getirdiler o ara derin oh çektim çünkü semtin dışından geliyordunuz.

Asıl film de buradan sonra kopuyor….

Aranızda o kadar heyecanlı klavyatörler var ki biz kestik biz astık biz vurduk vs vs. Şimdi olay şu;

a) Siz eğer 200 kişiyseniz ben gidip bana sayı saymayı yanlış öğrettiği için matematik hocama sövücem, yok eğer 200 kişi değilseniz yeni yetmelerinizin matematik hocasına sövücem.

b) Yıllardır hatta bırakın yılları ilk defa deplasmana gidecek olan bir çocuğada sorsanız ilk arabaya diğerlerine göre daha sağlam ve vuracak adamlar biner ki ilk an çok önemlidir çünkü bu detayı nasıl gözden kaçırırsınız.

c) 30 yaşındayım ve 7 yaşımdan beri semtimin maçlarına giderim, bırakın onu gerek Türkiye gerek yurt dışı tribünleri o kadar çok araştırmışlığım vardır ayıptır söylemesi, memur barikatını aşıp DEPLASMAN OTOBÜSÜNÜN İÇİNE RAKİP TARAFTARIN GİRMESİ diye bir olay ne işittim ne okudum. Pazar günden beri kurguluyorum kafamda benim tayfamın deplasman otobüsünün içine bi adam girecek ve tayfamdan birine ABİ NE OLUR VURMA dedirttirecek!!! Yemin ediyorum ilk önce onun kafasına sonra da kendi kafama atarım!!!

d) Memur barikatını 10 kişi aştı bilemedin 20 kişi arkadaş nasıl 200 kişi bu adamları haşamat edemez. Hasan denilen arkadaşımın kafasını eğer emanetle vurduysanız ben size teslim olmaya hazırım bana da bi ateş edin. Siz Hasana o kadar yanaşamadınız, ama şimdi aranızdan 17 lik bi cengaver çıkar da ben vurdum derse zaten bu facebook un Allah belasını versin, herkes katil çünkü burada. Eline hiç elma soyma bıçağı almamış adamın bile icraatı var facebooka bakarsan.

Hasanın kafaya attığınız taş geldi. Şimdi ufak bir mantık yürütelim mantığı almayan varsa da yazıp çizer öyle atarım fotosunu öyle bakar, hasan ilk minibüsün yanından üzerinize koşarken taş atıp kafasını yaracak mesafe minimum 5-10 metre olmalıdır, bu şu demek memur barikatı aşıldığında üzerimize doğru koşmak yerine hafif bir geriye doğru çekildiniz.
Aranızdan birinin çektiği fotoda (adını deşifre etmeyim meşhur oldu garibim) ki hamleniz nereye doğru? Bizim üzerimize mi yoksa geriye doğru mu?

Fabrikanın eski marketinin camlarını falan kırmışsınız elinize sağlık, fabrika olarak kullanılmayan daha doğrusu bize menfaati olmayan binanın …..

e) Hasanı geriye çektik o arada Erkan Abinin (Beykoz’lu olan) parmağı sizin ilk iki minibüsün camlarının kırılması nedeni ile kesildiğini de inkar ederseniz, yani onu da biz vurduk derseniz, sizi benim peygamberim ilan ediyorum.

f)Hasan’ın hastanedeyken neden benim Beykoz maçıyla alakam yok demesini anlamayan varsa zaten bırakın tribüncülüğünü mantığından bile şüphe ederim. Bilmeyenler için söyleyeyim Hastane Memuru denilen bir olay var ve her bu şekilde olan vaka onların kontrolündedir. Hasan orda kafası kanamasına rağmen akıllılık yapıp bu ifadeyi vermiştir. Yoksa 1680 TL yi itelerler, bilginiz olsun. Hasanın kafasına silah atsan ve işin içinde hukuki bir şey yoksa inkar ettiremezsiniz Beykozluluğunu…

f) Şimdi olayın feriköyle olan kısmı zaten 15 dk. O kısımda yukarıda yazdıklarımdan başka bir şey olmamış, eğer adam gibi tartışacak varsa bilmem Feriköy mahallesine davetiyeler gelirmi ama tribün ile ilgili paneller düzenlenir. Orda da tartışabiliriz. Hiç sıkıntı yok.

g) Başınızda kim vardı bilmiyorum ama sizi pek iyi yönlendiremedi, çünkü çevikle aramızda maç bitene kadar arbede yaşandı, bu belki semtin yıllardır onlara karşı dolu olduğundan dolayı bir patlamaydı, 15. dakikadan sonra sizinle ilgimiz bile yoktu.

Ama dedim ya yanlış yönlendirdi başınızdaki kişi, ne demek arkadaş fabrikanın bahçesinde beklemek stada girecekseniz, stada sokmuyor mu memur, zaten herifler bizimle uğraşıyorlar 100 den fazla biber gazı atılmış üzerimize kalabalığımızda ilk anlara göre nispeten dağılmış, neden üzerimize doğru yüklenmediniz arkadaş neden?

h) O gün tesadüfen bizim kulüple ilgili kısa bir film çekmek üzere filmciler gelmişti ve ilk geliş esnası ve bizim memur barikatını aşıp üzerinize doğru geldiğimiz videolar var ellerinde ancak bizde sıkıntılar biraz büyük, 17 gözaltı vermişiz hala aranmalar devam ediyor falan dolayısıyla bir süre ama çok kısa bi süre daha ne bunları ne de çekilmiş resimleri yayınlayamıyoruz. Zamanı gelir yayınlanır sıkıntı yok, biz sabrı çok iyi biliriz.

Şimdi bu kadar uzun yazdım, bu sayfanın adminimidir, moderatörümüdür tutupta bunu silerse ayıp eder, hem gerçekleri okusun insanlar hemde emeğe biraz saygı. Ama bu kadar sözün özü şudur ki kulağınıza küpe olsun “DEPLASMAN OTOBÜSÜ, TRİBÜNCÜNÜN YATAK ODASIDIR, ORAYA YABANCI SOKULDUĞUNDA ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUM Kİ NAMUS DA GİDER”
Share on Google Plus

About Semt Aşığı

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder